zaterdag 13 februari 2016

Warme wanten!

De wanten zijn alweer een tijdje af, maar ik wilde graag een leuke foto maken terwijl ik ze droeg. Ook wilde ik in deze blog graag iets kunnen vertellen over hoe warm de wanten zijn. De wanten waren helaas pas af na de enige echt koude week die we deze winter hebben gehad. Daarna werd het een tijdje warmer met veel regen. Gelukkig voor mij was het afgelopen week weer een beetje kouder en heb ik eindelijk kunnen testen of de wanten mij een beetje warm gaan houden.


Ik ben erg blij met hoe ze zijn geworden. Ik vond het breien van deze wanten veel makkelijker dan ik van te voren had verwacht. Ik vind dat Arne & Carlos in hun boek Noors breien duidelijke uitleg hebben geven. Zeker de tabel waarin elke steek als vierkantje staat aangeduid vond ik heel erg handig. Ook het meerderen en minderen ging goed. 

Ik ben zoals je ziet heel blij met de wanten. Ze zijn ook best warm. Warmer dan ik van te voren had verwacht. Laat de winter maar komen!

Heb jij ook wel eens met meerdere kleuren wol tegelijk gebreid? Heb je vragen of tips? Laat het me weten!

1 opmerking:

  1. Hoi Daniƫlle! Wat een leuke blog heb je en wat maak je leuke projecten :D
    Ik ga je zeker volgen. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen