donderdag 26 november 2015

Nachtvlinder is klaar voor het feestje

Ik heb weer een projectje af! Een tijdje geleden plaatste ik een foto waar alle projecten op stonden waar ik mee bezig was. Ik wilde eigenlijk zo veel mogelijk dingen afmaken zodat ik niet de hele tijd met allemaal dingetjes tegelijk bezig ben.

Nachtvlinder is het tweede project van die foto dat af is, inmiddels ben ik alleen ook weer met twee nieuwe dingen begonnen. Er zijn ook te veel leuke dingen om te maken! (Daarover later meer)


Twee weken geleden zag Nachtvlinder er nog zo uit. Vandaag heb ik pas haar voelsprieten gemaakt. Het wordt tegenwoordig zo vroeg donker, ik zie gewoon niet wat ik doe met dat donkerblauwe garen. Hebben meer mensen hier last van?


Zo is ze geworden. Het was wel best wel lastig om de vleugels er een beetje mooi op te krijgen hoor. Maar ach, zo zie je dat het een handgemaakte knuffel is:


Dit was een eenvoudig patroontje. Ik heb gewoon wat garen gebruikt die ik in mijn kratje vond, de kleurencombinatie vind ik wel oké, maar niet helemaal geweldig. 

Het wordt hier in ieder geval al een aardig feestje met Nachtvlinder erbij: 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten